Mijn lijst met blogs

donderdag 19 januari 2012

Weer een straatje klaar

Ik lig keurig op schema met het maken van de huisjes. Jaaa, ik weet het, het is pas de derde week, maar toch! Alleen vergeet ik dus iedere dag om mijn log bij te werken...., te druk met andere dingen.
Maar hier zijn ze dan toch: Huisje 8 tot en met 14!

8 januari

9 januari

10 januari

11 januari

12 januari

13 januari

14 januari

Als je door de raampjes naar binnen gluurt kun je zien dat er in 2 huisjes al een lekker taartje klaarstaat. Deze week was mijn lieve vriendin N. jarig. Voor haar dus een huisje met taart. Een dag later vierde mijn moeder haar verjaardag. 76 jaar is ze geworden en nog steeds fit en actief. Mam, ook voor jou een huisje mét taart!

Misschien dat ik morgen nog een foto plaats van het hele straatje van deze week. Deze foto's staan nog op mijn camera.

Deze week wilde ik wat huisjes gebruiken uit mijn kleine "voorraadje". Alleen kwam ik erachter (toen ik de sashings eraan wilde zetten) dat mijn eerste huisjes toch niet zo heel secuur waren gemaakt.. Normaal ben ik écht geen Pietje Precies maar hier stoorde ik me toch wel aan. De bewuste huisjes zijn dus verdwenen in de kast en heb nieuwe gemaakt. Daardoor moest ik dus nog wel even flink aan het werk en moesten er 3 huisjes op één dag gemaakt worden. Maar het is gelukt zoals je ziet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten