Mijn lijst met blogs

zondag 19 februari 2012

En weer is er een week voorbij..

Wat vliegt de tijd.. voor je het weet zijn we weer een week verder. Tijd dus voor een nieuwe Huisjes-update.
Deze week was het Valentijnsdag. Daarom maakte ik een huisje met heel veel hartjes, zelfs op de schoorsteentjes vind je er twee. Ik ben dól op hartjes, je kunt ze dan ook door mijn hele huis vinden. Zie je een haakje dan is de kans groot dat er een hartje aan hangt. Zo ook aan knoppen van kasten, dit soms wel eens tot ergernis van mijn gezin. Ik geef toe dat het niet altijd even handig is, al die hangers aan deurknoppen maar ja, het staat zo leuk.


Komende week hebben de kinderen vakantie. Zelf werk ik wel gewoon. Aangezien ik aan huis werk, kan ik mijn tijd zelf  indelen. Waarschijnlijk werk ik dus in de ochtenduren terwijl de kinderen nog liggen te slapen. In de middagen kan ik dan mijn Huiswerk gaan doen.;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook een hartjes verzamelaar ben. Ook bij mij vind je door het hele huis hartjes. Manlief snapt niets van deze verzamelwoede maar gelukkig vind hij het wel oké. Grappig dat je ook hartjes in je huisjes hebt verwerkt. Het zijn weer mooie huisjes! Het hart met de gehaakte bloemetjes is echt schattig! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer hartstikke leuk geworden.
    Ben je helemaal bij met de huisjes?
    Goed, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen