Mijn lijst met blogs

zondag 22 juli 2012

Blij!



Ik ben blij!!
Blij omdat ik op het blog van Dutch Sisters een link zag naar PicMonkey .
In dit programma kan ik mijn foto's  bewerken/bijsnijden én uploaden naar mijn blog. Bovenstaande foto is een test om te kijken of het inderdaad werkt. En dat is dus het geval. Dat maakt mij blij. Een deel van het plezier van het bloggen was voor mij namelijk het plaatsen van foto's van mijn huisjes, en dan het liefst in close-up. Voor mijn lezers misschien niet zo interessant maar voor mij wel als een heel mooi naslagwerk. Aan het eind van het jaar wil ik mijn blog namelijk af laten drukken in boekvorm. Helaas stopte het fotobewerkingsprogramma (hè, wat een woord!) waar ik mee werkte, er een aantal maanden geleden mee. Het was me nog niet gelukt een ander programma te vinden waarmee ik mijn foto's kon uploaden naar dit blog. Nu dus wel! Jippie!! Dank aan de Dutch Sisters!


1 opmerking:

  1. Helemaal mee eens..erg leuk programma om mee te spelen. Gefeliciteerd met je nichtje, wat een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen