Mijn lijst met blogs

maandag 23 juli 2012

Huisjes van week 15, 16, 17 en 18.





Zo fijn dat ik nu toch weer ieder huisje op de foto kan zetten! Helemaal tevreden ben ik nog niet, de kleuren zijn niet zo mooi helder. Misschien ligt het aan mijn foto's of wellicht is er een bewerking die ik over het hoofd zie. Volgende keer nog maar eens goed kijken.

Ik probeer vanaf nu weer te werken aan de huisjes van de week waarin we leven en langzaamaan mijn achterstand ook nog weg te werken. Ik PROBEER het hè.. Wel heb ik een mooie stok achter de deur: ik heb me opgegeven voor de Mystery van Francoise en deze start in november. Dan zou het toch wel heel erg mooi zijn om de Huisjeslap zo goed als af te hebben. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken...




3 opmerkingen:

  1. Super huisjes zijn het!Je foto's vind ik prachtig! Ik begrijp dat je de achterstand wil wegwerken maar het moet natuurlijk wel leuk blijven om te bouwen. Zelf heb ik hetzelfde probleem hoor. En dan denk ik maar dat er in de echte huizenbouw de huizen ook vaker opgeleverd worden als gepland. Leuk dat je mee gaat doen met de mysterie van Francoise. Doe nu al voor de tweede keer met heel veel plezier mee. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer prachtig. Ik ben ook niet anders van jou gewend.
    De foto's zijn ook weer zo leuk bewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je huisjes weer te zien, het valt zeker niet mee om achterstand weg te werken, maar als je eenmaal op gang bent...

    BeantwoordenVerwijderen