Mijn lijst met blogs

woensdag 26 december 2012

Huisjes van week 51


(Week 51: 16 t/m 22 december)

Het Engeltje op de foto is me heel dierbaar:
het is mooi van lelijkheid.

Dit Engeltje hoort voor mij bij Kerst.
Ieder jaar kwam het weer tevoorschijn tussen de kerstspullen,
en ieder jaar brandde er kleine kaarsjes in.
Ieder jaar, totdat het jurkje vlam vatte.. toen mocht het kaarsje niet meer aan.
Mijn moeder stopte er daarom maar een paddestoeltje in.
Op een gegeven moment verhuisde het Engeltje naar mij.
Nu pak ik het ieder jaar uit en zoek een mooi plaatsje voor haar.
En in haar buurt plaats ik wat kleine kaarsjes.

1 opmerking:

  1. Wat een blije huisje zijn dat...ben benieuwd hoe deze quilt eruit zal zien...is alvast een hele belofte...
    Heel erg mooi gekozen kleuren en lapjes...
    Groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen