Mijn lijst met blogs

woensdag 26 december 2012

Kerstmis


Eerste Kerstdag werd gevuld met een
heerlijk kerstontbijt,
een wandeling met Jules in de Loonse- en Drunense Duinen
(waarbij een schoenveter dienst deed als riem, die waren we namelijk vergeten),
een lekkere Winterstoofpot en 's avonds met een half oog
tv kijken, het andere halve oog was voor de Huisjes.

Vandaag de tijd genomen om mijn blog bij te werken, heb weer heel wat foto's geplaatst.

Wat zal ik nu eens gaan doen??

Mmmmm, een Huisje maken misschien? ;-)



2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal fleurig, gezellig, en heerlijk uit !:o)))

    Fijn weer een huisje erbij ...

    Een gezellige, fijne jaarwisseling gewenst !!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel gezellig...
    Heb me maar volgertje gemaakt...;-)
    Bedankt voor je reactie op m'n blog en het is heel fijn te lezen dat je m'n receptjes uitprobeerd.
    Daar is het me ook om te doen,he...
    Wat lekkers delen.
    Veel plezier met je kerstkaarten en soep...
    Groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen