Mijn lijst met blogs

zaterdag 30 maart 2013

Fijn Paasweekend!


(foto: Greengate)

En zowaar.. het zonnetje schijnt hier!
Achter het glas is het heerlijk warm.

De laatste tijd is het nogal stil hier op mijn blog
maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt.

Alleen vragen minder leuke zaken veel van mijn tijd,
dat houdt dan automatisch in dat er voor de leuke dingen minder tijd overblijft.

Maar kijk eens even hier:


Dit is de bies voor de Huisjesquilt.
De foto is al van een tijdje terug.

Kijk maar:


De komende dagen hoop ik de quilt helemaal af te krijgen,
ik heb namelijk een deadline te halen.

Waarom?
Dat vertel ik de volgende keer.

Fijn lang Paasweekend gewenst!



4 opmerkingen:

  1. Dan denk ik dat je nog wel wat te doen hebt. Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er enig uit. Succes met je bies en prettige Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Suzanne,

    Succes met de laatste loodjes, de mijne hangt....net af!
    Mijn deadline was Pasen, dus net gehaald.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen